Mam dla Was kolejne, bardzo interesujące ogłoszenie o pracę związane z rynkiem gier w Polsce! Drzwi do pracy w branży gier ponownie stanęły otworem. Powodzenia!
Firma: Techland Sp. z o.o.
Stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Online
Miasto: Wrocław (preferowany) / Warszawa
Link do ogłoszenia: Specjalista ds. Marketingu Online
Data publikacji ogłoszenia: na dzień 11.03.2013 pozostało 15 dni do końca rekrutacji
Fragmenty ogłoszenia:
"Główne zadania:
wprowadzanie nowych produktów, w tym gier MMO, na polski rynek (od analizy rentowności produktów przez decyzję o zakupie licencji po wydanie gry)
tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla produktów oraz analizowanie efektywności kampanii marketingowych (szczególnie performance marketing)
współpraca z PR Managerem, grafikami DTP i Community Managerem w zakresie realizowania kolejnych etapów tworzenia i wdrażania strategii marketingowej i PRowej dla poszczególnych produktów
utrzymywanie potencjału sprzedaży istniejących produktów poprzez m.in. planowanie i wdrażanie zewnętrznych i wewnętrznych (w grze MMO) akcji promocyjnych i reklamowych
stała współpraca z zagranicznymi wydawcami i innymi podmiotami zewnętrznymi (np. portale, czasopisma branżowe)
monitorowanie i analiza trendów rynkowych w branży MMO
Oczekiwania:
bardzo dobra znajomość branży gier, w szczególności MMO
doświadczenie w e-commerce
znajomość zagadnień marketingu internetowego i umiejętność analizy efektywności kampanii marketingowej
silna orientacja na cel
umiejętność samodzielnego prowadzenia kilku projektów jednocześnie i realizacji ich w określonym terminie
zainteresowanie globalnym rynkiem rozrywki multimedialnej, w tym znajomość nowoczesnych trendów, portali oraz prasy branżowej
znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint)
min. dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
(...)
możliwość współpracy z największymi światowymi wydawcami gier komputerowych
pracę w jednej z najbardziej dynamicznych firm w branży gier oraz oprogramowania użytkowego w Polsce(...)
Polecam!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz