wtorek, 8 września 2015

Relacja - Pog(R)adajmy: inteGRAtion Party Edition III - Poznań cz. 1/2

Taka atmosfera - tylko na Pog(R)adajmy! - można rzec wspominając Pog(R)adajmy: inteGRAtion Party Edition III, które w tym roku odbyło się po raz pierwszy w Poznaniu. Inicjatywę Pog(R)adajmy kojarzycie? Czym różni się edycja nosząca przydomek "inteGRAtion Party Edition"? Jej założeniem jest, aby w przeciwieństwie do comiesięcznych spotkań organizowanych w środę, raz do roku spotkać się w sobotę. Ale nie jedno miasto, a wszyscy w jednym.


Godz. 16:30. Moment kiedy udało nam się obstawić stoisko z rejestracją, zaplanować strategię działania i... udzielić wywiadu dla firmy specjalizującej się w start up'ach. Lekko podekscytowani w grupie organizatorów (przedstawiciele miasta Poznań, Kraków, Bydgoszcz, Lublin i Wrocław) oraz Poznańskiej Gildii Graczy, wyczekiwaliśmy pierwszych gości.

Wybiła 17:00 - punkt "otwarcia bram" - pojawiają się pierwsi uczestnicy i twórcy gier. Poznańska Gildia Graczy przygotowała tzw. "ściankę" na wejściu na tle której każdy zainteresowany mógł od razu zrobić sobie pamiątkową fotę. Rejestracja przebiegła bardzo sprawnie. Każdy na wejściu otrzymywał pamiątkową smyczkę, ankietę do odhaczania i oceniania prezentowanych gier, a także losował numerek, który służył do wzięcia udziału w inteGRANIU.

Na spotkaniu było dostępnych 12 polskich gier, w które każdy mógł zagrać, porozmawiać z twórcami, przekazać swoją opinię, wymienić się kontaktami. Gry były zróżnicowane - od pozycji na Oculus Rifta, po produkcje na tablety i PC, na grach facebook'owych kończąc. Pełną rozpiskę tytułów znajdziecie poniżej:

1. Paper Flight (Oculus Rift) – Indago [Poznań]
2. Galaxy of Trian (Mobile) - Grey Wizard Innovative [Poznań] 
3. 2 Guys 1 Gun (PC) – Damian 'Threef' Komorowski i Juliusz 'Cezar' Kaczmarek [Gorzów Wielkopolski]
4. SokoBall (Mobile) BTG Studio [Poznań]
5. Towerman (Mobile) BTG Studio [Poznań]
6. Wings of Fire (PC) - Low Poly Dreams [Poznań]
7. Steampunker (PC) – Telehorse [Warszawa]
8. Steamville (PC) – Telehorse [Warszawa]
9. SteamQuest (PC) – Kivano [Tłuszcz]
10. Armorage (PC) – The Armory [Warszawa]
11. DataZ (Mobile) – The Armory [Warszawa]
12. CodeRed: Agent Sarah's Story (PC) - LivinThing Studios [Owińska]

O godz. 21:00 rozpoczęliśmy inteGRANIE. W tym roku nagrodą główną była konsola PlayStation 2 zakupiona z wpisowego. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również poduszka z ręcznie malowaną postacią z Fallout 3, stworzona i tym samym sponsorowana przez ByHand, oraz m.in. czapka Sonic ufundowana przez sklep Gekon we współpracy z naszym blogiem. Nagród było ok 150 (sporo z nich doszło jeszcze w trakcie wydarzenia) - pełna ich lista - znajduje się... na samym końcu tej relacji :) ).

Aby móc wziąć udział w losowaniu należało zrobić jedną rzecz - cyknąć sobie pamiątkową fotkę z osobą posiadającą taki sam numer jak nasz. W takiej parze uczestnicy udawali się po odbiór losowo wybranej nagrody. Co ciekawe - aż 95% osób przy losowaniu miało cykniętą fotkę, a dokładnie 100% zechciało skorzystać z jeszcze jednej pamiątkowej, robionej przez nas! Mamy nadzieję, że dzięki temu jeszcze milej wspominać będziecie tę wyjątkową noc ;)

Dodam, że osoba, która wygrała PS2 - niemal się nam wzruszyła, ponieważ jak zdradziła - była po zakupie PS2 na jednej z aukcji internetowych i okazało się, że nie działa w niej laser. Tak więc, tym bardziej czujemy, że trafiła w dobre ręce :) Gratulacje!

O godz. 23:00 przyszedł czas wyróżnić uczestników w trzech kategoriach: "Najlepsza odzież dla Graczy" na spotkaniu, "Najlepszy cosplay" oraz "Najlepsza wiadomość na Pog(R)adajmy: inteGRAtion Party Edition III". Głosowali wszyscy uczestnicy. Należało "przykleić" się do osoby biorącej udział w wydarzeniu - w ten sposób był przyznawany głos ;) Można było wybrać tylko jedną osobę/reprezentantów w danej kategorii.

Statuetkę za "Najlepszą odzież dla Graczy" na spotkaniu, bezapelacyjnie zdobyła Natalia Fórmaniak, która skradła serca zdecydowanej większości osób swoją własną kreacją spódniczki z motywem z Pac-Mana.

W kategorii "Najlepszy Cosplay" wygrał z kolei Michał Wiśniewski, który przebrał się za postać z PayDay!

Natomiast statuetkę za "Najlepszą wiadomość na Pog(R)adajmy: inteGRAtion Party Edition III" zdobył Daniel Kasprzykowski, reprezentant firmy The Armory, która na spotkaniu pokazywała swoje dwie gry - Armorage i DataZ!

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy! Przeszliście do historii! :) A wszystkim biorącym udział w plebiscycie dziękujemy za wspólną zabawę!

O godz. 23:59 przyszło nam oficjalnie zakończyć spotkanie i rozpocząć strefę "Po godzinach..." w której najwytrwalsi mogli dalej testować gry, rozmawiać i sączyć trunki. Warto też wspomnieć, że podczas całego wydarzenia był do dyspozycji smaczny catering zakupiony ze wpisowego, a przygotowany przez lokal, w którym odbywało się nasze spotkanie czyli Alternativa Club. Dwie tury jedzenia zadowoliły chyba wszystkich, starczyło z nawiązką. Nawet udało nam się zapewnić bardziej wyrafinowane jedzenie dla osób kuchni wegańskiej z czego osobiście jestem dumny ;) Na spotkaniu nie zabrakło również ścieżki dźwiękowej składającej się z wyselekcjonowanych utworów z gier.

Nie wiem jeszcze jaką formę inteGRAtion Pary Edition przedstawimy w przyszłym roku, ale wiem jedno. Dla mnie, trzecia edycja organizowana w Poznaniu, jest jednym z najmilszych eventów, które zawsze będę wspominał z dużym uśmiechem na twarzy. Mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze wspólnie na którymś evencie!

Bo takiej atmosfery jaka panuje na Pog(R)adajmy, ze świecą szukać. Dziękuję!

 Fotorelacja - Pog(R)adajmy: inteGRAtion Party Edition III - Poznań, 29.08.2015 cz. 1

Rejestracja i pierwsi goście.


Twórcy gier przygotowują się na pierwszych uczestników.

Pierwsze wspólne testy.














































Przygotowania do wspólnej foty.




"Czekajcie! Nie ruszać się!"
No pięknie :)















Stoliczku nakryj się.



Ok...










Karnacja normalnie jak z Mass Effect... czekaj, albo Dragon Ball...
















































"Wygrałem PS2!"



Zwycięzca PlayStation 2! :)










Ciąg dalszy nastąpi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz