Właśnie startują zapisy do nowego roku szkolnego Game Dev School - płatnego kursu kierowanego do osób chcących tworzyć gry wideo. Zajęcia odbywają się w Warszawie jednak organizatorzy zachęcają do udziału uczestników z całej Polski. Poniżej znajdziecie szczegółowe informacje.
Wydarzenie: Game Dev School 2015/2016
Data: zapisy trwają do początku listopada - pierwsze zajęcia odbywają się 7 listopada
Koszt: 1. Płatność za miesiące, w których prowadzone są wykłady (8 rat) : 620 zł miesięcznie x 8 miesięcy = 4960 zł brutto
2. Płatność za każdy miesiąc (12 rat): 410 zł miesięcznie x 12 miesięcy = 4920 zł brutto
3. Płatność za całość z góry 4760 zł brutto
Koszt: 1. Płatność za miesiące, w których prowadzone są wykłady (8 rat) : 620 zł miesięcznie x 8 miesięcy = 4960 zł brutto
2. Płatność za każdy miesiąc (12 rat): 410 zł miesięcznie x 12 miesięcy = 4920 zł brutto
3. Płatność za całość z góry 4760 zł brutto
Miejscowość: Warszawa
Informacja prasowa:
"Game Dev School jest rocznym kursem profesjonalnym, przygotowującym do pracy w branży produkcji gier wideo. Nie uczymy programowania, obsługi silników typu Unity, Unreala, etc, Photoshopa, 3D MAXA, ani niczego czego można się nauczyć z You Tuba, książek, blogów, forów czy innych baz wiedzy. Wychodzimy z założenia, że każdy z naszych uczestników, jeśli tylko będzie chciał poszerzy swoje umiejętności we własnym zakresie. W tym celu można kontaktować się z naszymi wykładowcami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą w tym zakresie, udzielają wskazówek, jak rozwiązać dany problem i podają źródła, skąd można czerpać wiedzę. Udostępniamy też nasze forum, gdzie funkcjonuje jeszcze skromna, ale rosnąca baza, organizujemy nieformalne spotkania "przy piwie" z deweloperami czy dodatkowe pozaprogramowe konsultacje.
Nasze zajęcia skupiają się na złożoności procesu produkcji gier. Uczymy metodologii organizacji prac, wskazujemy na najczęstsze błędy. Program obejmuje przekrojową wiedzę począwszy od stworzenia wstępnej koncepcji, design, budowę mechanik, wybór technologii, proces implementacji, weryfikacji, testowania, aż po wydanie gry, działania marketingowe i sprzedaż. Dodatkowo poszerzamy go zagadnienia biznesowe z zakresu organizacji pracy w studio, formy działalności, pozyskiwania funduszy od inwestorów, i wiele innych.
Zadania:
Podczas trzeciej edycji nasi uczestnicy zostaną podzieleni na niewielkie grupy i wezmą udział w pracach nad czterema grami. Pierwsze trzy gry, to krótkie dwumiesięczne projekty o rosnącej skali trudności. Czwarty projekt będzie trwał pół roku. Grupy, które wyrażą chęć, będą pod naszym kierunkiem przygotowywać ten projekt pod kątem przyszłorocznej edycji międzynarodowego konkursu Imagine Cup organizowanego przez Microsoft. Konkurs zacznie się w listopadzie 2016 i wtedy zostaną ogłoszone jego założenia, a uczestnicy w tym czasie będą już mieli praktycznie ukończoną grę, która będzie wymagać jedynie doszlifowania :-)
Ponadto dla najlepszej grupy znany producent sprzętu komputerowego ufundował nagrody o wartości kilku tysięcy złotych każda.
Pracujemy również nad programem, w którym najlepsza gra jaka powstanie podczas kursu zostanie wydana w wersji cyfrowej i pudełkowej !!!!! Istnieje też możliwość, że gier tych będzie więcej, lub że nie ukaże się żadna - wszystko zależy od ich poziomu.
Nie możemy na tym etapie ujawnić nazw firm, z którymi prowadzone są rozmowy.
Forum:
Prowadzimy zamknięte forum, na którym obecni są wyłącznie uczestnicy wszystkich edycji oraz wykładowcy. Oprócz rosnącej bazy wiedzy, linków do artykułów czy możliwości zapytania poprzednich roczników o podpowiedź rozwiązania określonych problemów w zadaniach, każdy rocznik ma tam swoją zamkniętą strefę, w której znajdują się filmy z wykładów. Sprawa bardzo istotna dla osób dojeżdżających spoza Warszawy lub tych, którzy z przyczyn niezależnych nie mogą pojawić się na zajęciach.
Czas trwania:
listopad 2015 - październik 2016
Przerwy w zajęciach:
1. luty 2016,
2. kwiecień 2016,
3. lipiec-sierpień 2016
Przerwy przeznaczone są na prace nad grami, opcjonalne dodatkowe szkolenia (w tym momencie nie wiemy czy i z jakiego tematu zorganizujemy) oraz spotkania z ludźmi z Microsoftu
Zajęcia odbywają się w formie zjazdów wykładowych trwających cały weekend (sobota i niedziela), a w każdym miesiącu odbywają się dwa zjazdy. Każdy weekend to w sumie cztery trzygodzinne sesje. Pojedynczy temat w zależności od złożoności zagadnienia obejmuje jedną lub dwie sesje.
Wykłady odbywają się w ścisłym centrum Warszawy z wyjątkiem zajęć w studiu mocap, playtestów i spotkań z inwestorami.
Warianty płatności:
1. Płatność za miesiące, w których prowadzone są wykłady (8 rat) : 620 zł miesięcznie x 8 miesięcy = 4960 zł brutto2. Płatność za każdy miesiąc (12 rat): 410 zł miesięcznie x 12 miesięcy = 4920 zł brutto
3. Płatność za całość z góry 4760 zł brutto
Inne istotne informacje:
Prawa autorskie, w tym w szczególności prawa majątkowe do wszystkich wykonanych podczas kursu gier pozostają przy ich twórcach. GDS zastrzega sobie jedynie prawo do komunikowania, że dana gra powstała w trakcie kursu.
(...)
Dwa miesiące od zakończeniu pierwszej edycji 25% naszych uczestników już pracowało w studiach deweloperskich.
E-mail: kontakt@gamedevschool.pl"
E-mail: kontakt@gamedevschool.pl"
Polecam!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz