poniedziałek, 30 listopada 2015

Wydarzenie - Filmik mówi więcej niż tysiąc screenów / Jak nie sprzedać swojej gry - Kraków

Za tydzień w czwartek w Krakowie kolejne spotkanie z cyklu Ganymede Academy. Tym razem Kacper Pitala opowie o tym jak stworzyć odpowiedni filmik promujący Waszą grę, a Wojciech Mroczek zdradzi 10 sekretów w jaki sposób... nie powinno się sprzedawać swojej gry. Zapowiada się interesująco.


Wydarzenie: Filmik mówi więcej niż tysiąc screenów / Jak nie sprzedać swojej gry
Data: 10.12.2015 godz. 18:00
Koszt: -
Miejscowość: Kraków
Dodatkowe informacje: Filmik mówi więcej niż tysiąc screenów / Jak nie sprzedać swojej gry
Informacja prasowa:
"18.00
Kacper Pitala (GRYOnline.pl): Filmik mówi więcej niż tysiąc screenów - jak przygotować wideo o swojej grze?

W czasach, w których wideo na Steamie odpala się automatycznie, klipy na Facebooku mają ogromny zasięg, a YouTube zastępuje kolejnym pokoleniom telewizję, trzeba się zastanowić nad konstrukcją filmiku o swojej grze. Jak zacząć? Ile powinno ich być? Ile mają trwać i co pokazywać? Dobrze skrojony zwiastun czy wideo z rozgrywki to podstawa, jeśli chodzi o promowanie gry.

19.00
Wojtek Mroczek (Kool Things): Jak nie sprzedać swojej gry - 10 prostych kroków, czyli błędy, które popełnili inni, a Ty nie musisz.

Jeśli poważnie myślisz o komercyjnym tworzeniu gier, wcześniej czy później musisz zająć się ich promocją. Najlepiej zanim napiszesz pierwszą linijkę design doca. I już na tym etapie możesz wpaść w wiele pułapek, które staną Twojej grze na drodze do sukcesu. Na szczęście wiele można się nauczyć na cudzych błędach. W prezentacji omówię dziesięć tych, które inni popełniają najczęściej i opowiem co można było zrobić by ich uniknąć. Na zakończenie sformułujemy sobie wspólnie dekalog dobrych praktyk marketingu gier wideo i komercyjnego podejścia do ich tworzenia."

Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz