Firma Techland poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego - język angielski do pracy w siedzibie firmy mieszczącej się w Ostrowie Wielopolskim. Kolejna furtka do pracy w branży gier stoi przed Wami otworem. Wszystkim aplikującym Czytelnikom bloga życzę oczywiście powodzenia!
Nadawca: Techland
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego - język angielski
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego - język angielski
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Data publikacji ogłoszenia: 27.01.2015
Link do ogłoszenia: Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego - język angielski (nr ref. HD/OSTR/01/15)
Treść ogłoszenia:
Link do ogłoszenia: Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego - język angielski (nr ref. HD/OSTR/01/15)
Treść ogłoszenia:
"Techland Sp. z o.o.
Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry serie Dead Island czy Call of Juarez, zostały wydane w większości krajów na świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. Obecnie pracujemy nad dwoma nowymi tytułami: największą w historii firmy produkcją Dying Light oraz Hellraid grą osadzoną w klimatach dark fantasy. Wykorzystujemy i tworzymy nowe zaawansowane technologie informatyczne. Zatrudniamy najlepszych specjalistów w branży.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego - język angielski
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Główne zadania:
wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących produktów Techlandu (gry, programy komputerowe) w języku angielskim obsługa bieżących problemów zgłaszanych przez klientów telefoniczne oraz via e-mail w języku angielskim wsparcie procesu zakupu produktów od strony technicznej (w tym m.in. system płatności)
dokumentowanie i raportowanie zaistniałych incydentów/problemów
Oczekiwania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie oraz komunikowanie się w języku angielskim znajomość gier video oraz programów od strony użytkownika wykształcenie min. średnie (informatyczne bądź pokrewne) dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows oraz konsol nowej generacji, tj. PS4, Xbox One (mile widziane) wysoko rozwinięte zdolności komunikacji wysoka kultura osobista i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Oferujemy:
ciekawą pracę w jednej z najbardziej dynamicznych i rozwojowych Firm w branży gier komputerowych w Polsce pracę, w której dzielenie się wiedzą i korzystanie z doświadczeń innych jest naturalne i pożądane prawdziwie przyjazną atmosferę pracy atrakcyjne warunki pracy oraz płacy
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.
Techland Sp.z o.o. ul. Żółkiewskiego 3
63-400 Ostrów Wielkopolski http://techlandjobs.com
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami (...)"
Polecam!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz