Firma G2A.COM poszukuje aż 5 pracowników do pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego (specjalizacja: gry komputerowe). Praca w siedzibie firmy mieszczącej się w Rzeszowie. Szczegóły ogłoszenia znajdziecie poniżej.
Nadawca: G2A.COM
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego (gry komputerowe)
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego (gry komputerowe)
Lokalizacja: Rzeszów
Data publikacji ogłoszenia: 30.01.2015
Link do ogłoszenia: Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego (gry komputerowe)
Treść ogłoszenia:
Link do ogłoszenia: Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego (gry komputerowe)
Treść ogłoszenia:
" (...)
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego (gry komputerowe)
Liczba wolnych miejsc zatrudnienia: 5
Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów
Rodzaj zatrudnienia: na czas określony
System i rozkład czasu pracy: ruch ciągły
Data rozpoczęcia zatrudnienia: 9.02.2015
Wysokość wynagrodzenia: (miesięcznie PLN brutto)
1750 + premie
(...)
Obowiązki pracownika:
1. Bieżąca obsługa klientów i kontrahentów firmy (e-mail, telefon, chat).
2. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i kontrahentami zagranicznymi.
3. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
4. Zbieranie, przetwarzanie i raportowanie opinii klientów o usługach świadczonych przez firmę.
5. Praca w trybie zmianowym (24/7).
Wymagania:
1. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
2. Ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura języka polskiego i obcego.
3. Bardzo dobra znajomość branży gier komputerowych (systemy dystrybucji elektronicznej).
4. Umiejętność pracy w grupie.
5. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
6. Chęć ciągłego doskonalenia się i umiejętność rozwiązywania nietypowych problemów.
7. Samodzielność i dobra organizacja pracy. (...)"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz