środa, 27 lutego 2013

Publicystyka - Nowy redaktor

Witam wszystkich odwiedzających blog Graczy od Dziecka. Na imię mam Tomek i od dnia dzisiejszego będę starał się Wam urozmaicać wizyty na tej stronie swoimi własnymi przemyśleniami na temat gier a także tematów okołogrowych. Będę się starał pisać różnorodnie co oznacza, że znajdziecie tutaj przemyślenia odnośnie wielu spraw okołogrowych ale także pewnie od czasu do czasu pokuszę się o jakieś wspominki starszych serii a jako dziecko lat 80-tych mam całkiem sporo do wspominania jeśli chodzi o gry.

Graczem jestem oczywiście od dziecka a dokładnie od 8-ego roku życia kiedy to otrzymałem wspaniałą maszynę znaną pod nazwą Commodore 64. Lawina ruszyła znacznie szybciej niż ktokolwiek mógłby to przewidzieć. W czasie tych prawie 20-tu lat grania przy moim telewizorze stała cała masa konsol i ciężko byłoby mi zliczyć je wszystkie, ale wiem na pewno, że były to wszystkie najważniejsze konsole w historii naszego hobby. Na dzień dzisiejszy jestem w posiadaniu PSX'a z kilkunastoma naprawdę mocnymi tytułami, Nintendo GameCube wraz z kilkoma bardzo dobrymi grami, Nintendo DualScreen na którym niestety nie gram już od bardzo dawna i Nintendo 3DS na którym kolekcja gier rośnie coraz bardziej. Jednak konsolą do głównej rozrywki jest Xbox 360 wraz z zestawem ponad 40 gier, które pieczołowicie zbieram i kolekcjonuję od kilku lat.

Jeśli chodzi o typy gier stałem się znacznie bardziej wybredny niż kilka lat temu kiedy to każda gra mi pasowała. Dzisiaj skupiam się głównie na strzelaninach FPP oraz TPP, wyścigach (jednak znacznie bardziej pociągają mnie wyścigi arcade niż symulatory) a także platformówkach oraz grach sportowych, z których ostatnie spokojnie można ograniczyć do kupowania co roku kolejnej edycji gry FIFA.

Życzę wszystkim przyjemności z odwiedzania oraz czytania zamieszczanych tutaj tekstów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz