środa, 28 maja 2014

Relacja - Otwarcie SELECT Pub - Kraków

Dnia 23.05.2014 miało miejsce otwarcie drugiego pubu dla Graczy w Krakowie. Wybrałem się na nie z Jackiem, zaraz po zamknięciu sklepu. Zapowiedź gier wideo jako standardu na wyposażeniu lokalu zawsze wzbudza u mnie emocje i sprawia, że chcę zobaczyć jak faktycznie dane miejsce się prezentuje i będzie funkcjonować. Okazało się, że w Select'cie jest tak ja przewidywałem. Jest sporo gier wideo, jest swoboda grania i każdy Gracz powinien czuć się w tym miejscu naprawdę swojsko.


Mieliśmy lekki problem z dotarciem na miejsce. Zawaliliśmy na szczęście my, czyli czynnik ludzki. Źle odczytaliśmy drogę na mapie, przez co nieco błądziliśmy (zamiast skręcić w prawo w daną uliczkę odchodzącą od ulicy głównej - skręciliśmy w lewo i tyle wystarczyło... na pół godziny poszukiwań). Jednak w końcu udało się dotrzeć do celu. Przywitał nas maszt odstający z kamienicy oraz... naklejki na szybach. Weszliśmy do środka. I tutaj kolejna pułapka, nieco nie tak rozpisane strzałki na ścianie korytarza w budynku wyprowadziły nas na podwórko (i nie tylko nas, lecz prawie każdego, jak się później dowiedzieliśmy od gości).


W środku przy barze przywitała nas koleżanka oraz obsługa. Na "dzień dobry" otrzymaliśmy po kawałku ciasta czekoladowego, shot'cie i orzeszkach. Ale ja nie miałem o tym... Jest tanie piwo (butelkowe od 5 zł np. Perła w butelce 6 zł) oraz są tosty (4 zł z serem - 4 trójkąty - każdy następny składnik +1 zł - szynka, ogórek itd.). Jest również sos tabasco przy barze - idealny do piwka, props za to! A gry? Jest Xbox 360, jest Pegasus, jest SNES, jest Nintendo 64. Co mnie bardzo ciekawi - jest rozbudowana lista tytułów retro na SNES'a i N64 właśnie. Mario Party (N64), Mario Kart 64 (N64), Super Mario 64 (N64) i jest oczywiście Contra na Pegazusa :) Są oczywiście również gry planszowe. Miejsca jest sporo, sale są oddzielne przez co nie ma dużego zgiełku. Co dla mnie istotne, nie odczułem nigdzie dymu tytoniowego, więc lokal jest chyba wolny od palących. Przypuszczam, że można palić na zewnątrz, ale nie jest to potwierdzone info.


Aha, brałem też udział w turnieju Tekken Tag Tournament 2 na Xboxa 360 (był też organizowany turniej w Soul Calibur bodajże V na X360), odpadłem w pierwszej rundzie - nie potrafię grać w Tekkena na Xboxie 360 - sorry, no bonus. Niemniej atmosfera była przednia, gratki dla rywala za zwycięstwo.


Jak oceniam otwarcie? Spokojne. Niemniej czułem się naprawdę dobrze, było czuć luz, nie było większej spiny, że jest mnóstwo ludzi, nie ma gdzie usiąść. Czy wrócę? Pewnie, już planuję z kumplem ustawkę na Contrę oraz cioranie na N64. Jak to ostatnio podsumowaliśmy: piwko + tosty (z tabasco!) + Contra i można płynąć. I z tym mi się właśnie kojarzy obecnie Select Pub.

Fotorelacja - Otwarcie SELECT Pub - Kraków, 23.05.2014








A "Po godzinach" testowanie Wolfenstein: The New Order na PS4 u Jacka zaraz na premierę :) Idealne "afterparty".
W oczekiwaniu na pogrom...
Niby narzekam na pada - yhym - a banan na twarzy podczas grania, jak u dziecka.
Cosplay

"Po godzinach"
Ciasto - for free
Shot - for free
Orzeszki - for free
Pozowane.
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz