WGK to innymi słowy krajowa konferencja wytwarzania gier komputerowych, na której prezentacje i wykłady prowadzą m.in. pracownicy z branży gier konsolowych/komputerowych. Wspomnę tylko, że od 2011 roku na WKG gościli twórcy gier z takich firm jak m.in. CD Project RED, Techland, 11 bit studios, Vivid Games czy Playsoft. Udział w konferencji jest świetną możliwością zdobycia doświadczenia dla osób, które chciałyby tworzyć gry wideo, a także dla tych, którzy już pracują w branży i mają chęć poszerzyć swoje dotychczasowe horyzonty zawodowe.
Jest to również ciekawe wydarzenie dla osób, które chciałyby podzielić się swoją wiedzą z innymi Graczami oraz pracownikami z branży. WGK umożliwia przesyłanie własnych propozycji tematów konferencji, które osoba chętna, chciałaby przeprowadzić. Do najbardziej oczekiwanych obszarów tematycznych, pozwolę sobie je tutaj wymienić, należą: techniki programistyczne, sztuczna inteligencja, matematyka i fizyka, grafika, dźwięk, sieć i multiplayer, design, modelowanie i assety, programowanie urządzeń mobilnych, produkcja i zarządzanie, oraz dystrybucja. Czyli każdy zainteresowany powinien znaleźć coś dla siebie :)
Wszelkie informacje o zbliżającej się konferencji możecie znaleźć na oficjalniej stronie WGK, a ja natomiast zachęcam Was do zapoznania się z materiałami udostępnionymi po konferencjach z 2011 i 2012 roku. Tak, dokładnie, macie możliwość zapoznania się z tym co być może Was ominęło (tak jak niestety niżej podpisanego). Nadrabiajcie zaległości, bo warto. Życzę Wam miłej "lektury" :)
WGK 2011 - materiały konferencyjne
WGK 2011 - materiały konferencyjne
Wydarzenie: WGK 2013: I create games
Data: 06-08.09.2013
Miejscowość: Gdańsk (Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w budynku Nowego ETI, ul. Gabriela Narutowicza 11/12)
Dodatkowe informacje: WGK 2013: I create games
Zdecydowanie polecam!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz