sobota, 7 maja 2016

Wydarzenie - Pog(R)adajmy: Maj 2016 w 12 miastach Polski! - Kraków, Warszawa, Katowice, Bydgoszcz, Łódź, Poznań, Toruń, Bielsko-Biała, Gdynia, Białystok, Wrocław, Radom

Nie da się nic nie pisać. Jeżeli robisz coś cyklicznie to choćbyś miał twarde zasady, dla dobra idei trzeba je nagiąć. Chciałem nie pisać na blogu aż do publikacji jego nowej odsłony. Jednak zbliża się majowe Pog(R)adajmy, a ja nie mogę o tym nie wspomnieć. Ba, mam też do publikacji relację z kwietnia, której nie ośmielę się użyć. Także tego... A ekhm kiedy to "nowe"? Niedługo... Coś na co obecnie nie mam wpływu, ale liczę, że efekt Was zadowoli. I będzie nam wszystkim bardzo przydatny...


A w maju pogadamy sobie o "Graniu na wynos, czyli o grach w podróży!". Przyjrzymy się również zamknięciu Lionhead Studio oraz przedstawionej dacie premiery konsoli Nintendo NX.


Wybierając się do konkretnego miasta zwróćcie uwagę na datę oraz godziny spotkania. W dwóch przypadkach uległy one zmianie (Warszawa i Łódź), nie jest nadal potwierdzone wydarzenie w Bielsku-Białej. Pozostałe miasta bez zmian. Ja tradycyjnie już, zapraszam do Krakowa!

Wydarzenie: Pog(R)adajmy: Maj 2016 w 12 miastach Polski!
Data: 11.05.2016 godz. 19:00-22:00 (wyjątki Warszawa i Łódź - szczegóły w rozpisce poniżej)
Koszt: 0 zł
Miejscowość:

Ogólnopolska grupa Pog(R)adajmy na FB: https://www.facebook.com/groups/pogradajmy/

Zatem, do Pog(R)adania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz