wtorek, 28 lutego 2012

Odzież dla Graczy - Pac-Man - New Yorker

Przechadzając się po sklepach z ciuchami, od jakiegoś czasu zwracam uwagę na popularyzację elementów znanych z historii gier. Charakterystyczni przeciwnicy ze Space Invaders, Mario, klocki z Tetrisa, już dawno stały się elementem popkultury. W Polsce temat ten co prawda nie jest mocno eksponowany, ale niejednokrotnie zdarzyło mi się trafić na takie growe rarytasy jak: pasek z klamrą imitującą kontroler do PSX, portfele i torby w stylu gier retro, jak i również wszelkiej maści koszulki z wizerunkami dobrze kojarzonymi przez rzeszę Graczy! To ostatnie akurat bardzo podpada pod moje gusta, więc tym bardziej zwracam na nie szczególną uwagę.

Postanowiłem podzielić się z Wami kilkoma takimi "znajdźkami". A co, może ktoś z Was zechcę zostać posiadaczem jednego z elementów tej garderoby. Nie zawaham się podać ceny, ani marki sklepu, coby przy okazji stworzyć danej firmie odpowiednią reklamę. Pasuje taki układ? Mi jak najbardziej. No to zobaczcie co dzisiaj odnalazłem!




No i jak Wam się podobają? Obie dostępne za 59,95 zł w sieci sklepów New Yorker! Posiadają oryginalne metki Namco-Bandai. Można w naszych sklepach znaleźć takie koszulki? Można! Warto się nimi z Wami podzielić? Myślę, że tak. Sam nabyłem tę drugą, coby upamiętnić sobie obecny dzień i tego pierwszego na ten temat posta...

Jeżeli ktoś z Was natrafi na podobną kolekcję, śmiało nie wahajcie się podesłać wszelkich informacji na mój e-mail: schemat@wp.eu - na pewno nie odmówię podzielenia się nimi z resztą Graczy! Oczywiście nie zapominając o podaniu autora. Pamiętajcie jednak o względnej jakości zdjęć, aby chociaż nie były "rozmazane".

;)

PS. Dla wszystkich spragnionych wyników ankiety uspokajam, prace od jutra ruszają pełną parą! Miałem chwilę przerwy, ale już powoli wracam do swoich badań.

Z konsolowym!

1 komentarz:

  1. No to ja dodam że w sklepie Bershka, pojawiły się koszulki z Mario, Grzybkiem z Mario, Doney Kong-iem, Pac-Man-em, konsolą Sega Master system:) i nie pamiętam jakie jeszcze były.

    OdpowiedzUsuń