niedziela, 16 września 2012

Tanie granie! - PS3

Powiem tak, byłem w szoku! W dniu którym zamierzałem zakupić swój pierwszy kontroler Navi, poprzeglądałem oferty w necie, miałem okazję być w kilku sklepach z elektroniką... i... zaznałem wspomnianego szoku! Otóż, w poznańskim MediaMarkt przy ulicy Bukowskiej (w Poznaniu są dwa MM) w tym właśnie dniu przyjechała dostawa towaru a wśród produktów odnalazłem Navi'ego za 49 zł!!! Własnym oczom nie wierzyłem, ponieważ najtańszy jaki znalazłem gdzieś w necie (Allegro?) kosztował 85 zł... Czy muszę coś dodawać? Tak! Bo w tym samym MM znalazłem również ładowarkę do Move Sony również za 49 zł (cena standardowa 119 zł!), Strzelca za 99 zł (wcześniej był za 159 zł!) oraz... pistolet Sony do gier typu The Shoot! czy House of The Dead za 49 zł.

Ekhm, cieszę się, że i mi udało się skorzystać z "Taniego grania!" :P Navi zakupiony...

Navi - 49,90 zł! = 3 i pół kebaba.

Ładowarka do Move - 49,90 zł! = Jak wyżej.
Strzelec - 99,90 zł
W tej cenie można zakupić podróbę.

Pistolet - 49,90 zł
Dla pociech :)

Grać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz