piątek, 20 grudnia 2013

Prywatnie - Dzięki!

Hej, przez pewien czas od ostatniego Pog(R)adajmy nie udzielałem się na blogu. Było to spowodowane sami wiecie czym ;) W chwili obecnej jestem już ulokowany w Krakowie i poniekąd mógłbym już pomału wziąć się ponownie za bloga gdyby nie... Wyjazd na święta do rodziny mieszkającej w UK. Wylatuję już jutro z samego rana ;) Zobaczymy, może na tamtym rynku uda mi się jakieś gadżety wypatrzeć na poczet naszych spotkań. A tym czasem chciałem Wam serdecznie podziękować za ostatnie, organizowane przeze mnie Pog(R)adajmy w Warszawie! Bardzo je mile wspominam i mam nadzieję, że Wy również! Spotkania od stycznia będą prowadzone przez chłopaków z Brona Cultura. Jestem przekonany, że dzięki temu możecie spodziewać się wielu nowych atrakcji! A po styczniowym Pog(R)adajmy, ruszamy z poGrajmy... Zauważyłem również, że spodobało Wam się roz(GRA)dawanie, więc ono z pewnością powróci w przypadku świątecznych edycji spotkań :) A może i częściej? Zobaczymy, chociaż pamiętajmy, że to jest jedynie dodatek ;)

Miło jest mi również potwierdzić, iż Pog(R)adajmy oficjalnie odbędą się w styczniu również w Katowicach :) To wszystko dzięki autorce bloga Jestem geekiem, która na swoje barki bierze organizację tego wydarzenia w pubie Cybermachina! Ja natomiast, dosłownie dzisiaj, odwiedzę jedno miejsce, które upatruję na interesujące dla potrzeb organizacji naszych spotkań w Krakowie. Tak swoją drogą, z racji zmiany mojego miejsca zamieszkania, będę starał się prześwietlać rynek gier konsolowych teraz właśnie w tej części Polski. Jednak Gracze z Warszawy nie będą musieli czuć się zaniedbani, ponieważ wszystkie warszawskie kontakty zostają zachowane i będę Was, tak jak to robiłem do tej pory, informował dalej o eventach odbywających się w stolicy. Zresztą, tradycyjnie nie tylko tam, a wszelkie info znalezione/otrzymane z terenu całej Polski. A może hmm... jakiś nowy turniej w Krakowie się przeprowadzi? Czas pokaże. Chciałem jeszcze raz podziękować Wam za miłe słowa dla nas i życzenie nam jak najlepiej! :) Bierzemy to sobie do serca ;) Trzymajcie się ciepło i do przeczytania w następnym wpisie!

PSX. Aha, relacja z grudniowego Pog(R)adajamy pojawi się niebawem... Postaram się odpowiednio rozgospodarować czas podczas świąt na potrzeby naszego bloga. Z konsolowym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz