W tym tygodniu powraca cykl wykładów dla osób zainteresowanych tworzeniem gier, organizowanych przez GameDesire (dawne Ganymede). Ponownie będą to darmowe spotkania (z wymaganą rejestracją online). Poniżej znajdziecie całą rozpiskę tematyczną z planem aż do połowy kwietnia, a w załączniku link do pierwszego wydarzenia.
Wydarzenie: Dołącz do GameDesire Academy i dowiedz się więcej o tworzeniu gier
Data: 03.03.-21.04.2016
Koszt: 0 zł (wymagana rejestracja online)
Miejscowość: Kraków (GameDesire Academy, Aleja 29 Listopada 45A)
Dodatkowe informacje: Visual scripting w Unity FB, Visual scripting w Unity Meet Up
Informacja prasowa:
Dodatkowe informacje: Visual scripting w Unity FB, Visual scripting w Unity Meet Up
Informacja prasowa:
Dołącz do Gamedesire Academy i dowiedz się więcej o tworzeniu gier!
GameDesire Academy to pierwszy bezpłatny projekt edukacyjny na mapie Krakowa skierowany do twórców gier. Proponowane warsztaty to sprawnie działająca platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Zaproszeni do Academy eksperci dzielą się z uczestnikami praktycznymi informacjami, które zyskali pracując w branży gamedevu.
Już w marcu rozpoczyna się nowy cykl wykładów w GameDesire Academy. Tym razem w nowej odsłonie, z nowym logo i pod nową nazwą. Oto co przygotowali organizatorzy:
Pierwszy, inauguracyjny wykład 3 marca o godzinie 18.00 poprowadzi Konrad Gadzina (GameDesire team leader), który przedstawi Visual scripting w Unity czyli odpowie na pytanie jak usprawniać proces twórczy gotowymi narzędziami używając darmowego assetu Fungus.
W drugim tygodniu, 10 marca, pojawi się na naszej scenie Zbyszek Rzepka
(GameDesire Software Engineer), który przybliży kulisy gamedevu w wykładzie: GamDev od zaplecza czyli o tym, że nie samymi grami gamedev żyje.
17 marca (a kontynuacja tematu w dniu 31 marca) Piotr Skalski (GameDesire Software Engineer) oraz Krzysztof Cywicki (GameDesire Senior Software Engineer)opowiedzą o Unity jako narzędziu do szybkiego prototypowania czyli przedstawią metodę w jaki sposób (i to ten najłatwiejszy) możemy zweryfikować nasz pomysł na grę.
7 kwietnia - Maciej Węglarczyk (GameDesire Senior Software Engineer) wprowadzi w arkana Wielowymiarowego świata layoutów skupiając się głównie na odpowiedzi: Jak poradzić sobie z projektowaniem skalowalnych interfejsów na mobile?
14 kwietnia - Artur Staszczyk (GameDesire GameDesire VP Engineering) odpowie na pytanie Jak to działa? czyli rzecz o tworzeniu Shaderów. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jaka magia kryje się za słowem “shadery”, ta prezentacja jest właśnie dla Ciebie.
21 kwietnia - Patryk Gałach (Lider grupy Lublin GameDev oraz senior unity developer i team leader w Agitive) opowie o tworzeniu gier w Unity3D zagłębiając się w asset bundle, rozszerzenia edytora oraz optymalizacje.
Na wykłady konieczna jest wcześniejsza rejestracja poprzez Meet up. Szczegóły oraz archiwalne wydarzenia znajdziecie na stronie academy.gamedesire.com oraz na FB organizatora."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz