poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Fotorelacja - OMAKAI II – IN DA SPACE - okiem Gracza Konsolowego cz. 1.

Miało być "okiem Konsolowca", ale jak zerknąłem w Google nazwa ta jest już "zarezerwowana" przez inny blog, tak więc nie będziemy się dublować. Jest "okiem Gracza Konsolowego" - a cóż to takiego? Nowa rubryka, w której będę przyglądał się wszelkim inicjatywom na których poza tematem przewodnim również pojawiają się gry konsolowe, a także bliskie sercom Graczy gadżety, koszulki, akcesoria oraz cudowny cosplay. W ten weekend miałem niesłychaną przyjemność odwiedzić toruński konwent kultury japońskiej - OMAKAI II - IN DA SPACE. Na to wydarzenia wybrałem się z siostrą (Saberr) oraz dwiema kuzynkami (Ren i NuSzka), które z tego miejsca pozdrawiam. Przywiozłem ze sobą kapitalne wspomnienia, ponieważ miałem przyjemność poznać mnóstwo świetnych ludzi, a dla Was mam przygotowaną specjalną galerię zdjęć. Znajdziecie w niej następujące kategorie: "Piękny i Kapitalny Cosplay & Asian Syle - całościowo", "Piękny i Kapitalny Cosplay & Asian Style - z bliska", "okiem Gracza Konsolowego", "Pamiątkowo", no i oczywiście tradycyjne ""Po godzinach"" :) Życzę miłego oglądania, a Konwentowiczom również wspominania :) Dzięki Wam wszystkim za to, że byliście!

PS. Z racji duuużej ilości zdjęć, fotorelacja została podzielona na dwie części. W części pierwszej znajdziecie kategorię "Piękny i Kapitalny Cosplay & Asian Syle - całościowo", "Piękny i Kapitalny Cosplay & Asian Style - z bliska", natomiast już jutro zostanie opublikowany ciąg dalszy zdjęć czyli "okiem Gracza Konsolowego", "Pamiątkowo" oraz ""Po godzinach"".

OMAKAI II – IN DA SPACE

Piękny i Kapitalny Cosplay & Asian Syle - całościowo:



























































Piękny i Kapitalny Cosplay & Asian Style - z bliska:




















































To be continued...

Chciałem bardzo podziękować Ichigo za ogrom udzielonej pomocy w stworzeniu zaprezentowanej galerii zdjęć! Jestem Ci niezmiernie wdzięczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz