wtorek, 27 sierpnia 2013

Fotorelacja - OMAKAI II – IN DA SPACE - okiem Gracza Konsolowego cz. 2.

Wczoraj miałem przyjemność zaprezentować Wam kapitalny i piękny cosplay oraz Asian Style, jakie można było podziwiać na OMAKAI II - IN DA SPACE konwencie kultury japońskiej, który w dniach 23-25 sierpnia odbył się w Toruniu. Dziś dla czytelników bloga przygotowałem zestawienie atrakcji jakie oprócz wspomnianego cosplay mógł uświadczyć gracz konsolowy.

Było tego wszystkiego dość sporo. Zacznę od Konsolówki (szacun za nazwę) czyli pokoju przeznaczonego na konsole. Odwiedzający mogli w nim pograć na konsolach PS3 oraz Xbox 360 m.in. w gry z serii Tekken, Soul Calibur, Mortal Kombat, Naruto, Dragon Ball, LittleBigPlanet Karting oraz (chyba) Need for Speed. Koniecznym wspomnienia są również inne osobne sale, specjalnie dedykowane dla serii Rock Band (mikrofon, perka i dwie gitary), UltraStar (pecetowy odpowiednik SingStar'a), w którym aż cztery osoby mogły śpiewać jednocześnie (!) oraz kącik z matami DDR (hell yeah). Organizatorzy przygotowali również kilka paneli, które poruszały tematykę gier. Były prelekcje na temat serii Silent Hill (o 4 nad ranem/w nocy - respect!), Yakuza, quiz wiedzy o serii Assassin's Creed, a także panel dotyczący pojęcia rynku gier zatytułowany: "Piractwo Medialne i Rynek Wtórny – najwięksi wrogowie rynku gier?" oraz "Umarł król – niech żyje król, czyli trochę o siódmej i ósmej generacji konsol". Z kolei na stoiskach można było znaleźć akcesoria i gadżety, które nawiązywały do tematyki gier wideo. Natomiast wśród Konwentowiczów upolowałem wzrokiem (niestety nie zawsze aparatem) koszulki z motywami z gier.

Chcecie większość z tego co wymieniłem zobaczyć? Zapraszam do drugiej części galerii zdjęć, w której znajdziecie kategorie: "okiem Gracza Konsolowego", "Pamiątkowo" oraz ""Po godzinach"". Miłego oglądania!

OMAKAI II – IN DA SPACE

"okiem Gracza Konsolowego"
Odpowiednia nazwa gwarantem sukcesu ;) Szacun!
Kilka zdjęć w gry, które mogliście zagrać... Enjoy!






Postacie z serii Sonic zawsze w modzie.
...tak samo jak seria Pokemon ;)

I był nawet Wiesiek.


UltraStar czyli SingStar z lepszymi utworami na cztery osoby. Czegoś chcieć więcej? Może jeszcze większej liczby utworów, ale i tak zaprezentowany line-up był świetny. Dla fanów anime i j. music myślę, że było to coś pięknego :) A ja bym sobie pośpiewał coś z repertuaru zespołu KoRn... tak o, dla chwilowej minimalnej zmiany konwencji ;P Ale byli np. Red Hot Chili Peppers!
Rock Band na cztery osoby, czegoś chcieć więcej? Jedynie turnieju! A może był? Niestety nie mogłem być wszędzie jednocześnie... Ponieważ mile spędzałem czas przy UltraStarze :)
Niektórzy przyjechali również z własnymi konsolami - Szacun!
Podkładeczkę pod piwko? A po prawej Chobits *_*
Czyż nie słodkie?
No baa...


O proszę, promocja jednego ze sklepów z grami.
Spis wszystkich grafik dostępnych na jednym ze stoisk. Możecie zobaczyć co było możliwe do kupna. Szacun za tak sporo miejsca poświęconego grom. To ja poproszę następnym razem Metal Gear Solid i Silent Hill - wtedy mnie macie.














Otrzymałem przypinkę :) Dzięki! 





Wszystkie dotychczas wydane w Polsce mangi z serii Resident Evil. Ktoś aprobuje? 



Zrób sobie dowolny t-shirt jaki chcesz. Następnym razem skuszę się na Cyborg Ninja!

Jedni posiadali własną protekcję konwentową.

A oto i sfotografowana odzież dla Graczy! Specjalnie dla naszych czytelników!
A oto i właścicielka tej świetnej torby.
"Pamiątkowo"
"Ren chce ze mną wygrać?"
"Ale ona ciśnie..."
Od lewej: Saberr, NuSzka, Ren.
I z bliska.
Świetne momenty przy UltraStarze.



Jest dobrze.
Jest lepiej.
Trening wokalistek przed turniejem w UltraStar?
W białej koszulce faworytka chyba całej zgromadzonej sali.






Tak było!
Pierwszy pojedynek Saberr w turnieju.

Oppa is Gangnam style!
Tak, tak! Zaczynamy!




"Ale tego to nie nagrywaj"

Zgadnijcie przy czym to się działo ;) Czad!
Uwaga konkurs! Kolejna koszulka dla Graczy uchwycona na zdjęciu! Gdzie jest... Pac-Man? Nagroda: Szacunek.







Another dance!
Let's begin!


Uwielbiam pełnić funkcję fotografa w takich chwilach :)



Też musiałem poprosić o zdjęcie... :)



Ekipa ze stoiska "z przypinkami" i nie tylko!






Jestem w niebie ;)


A chwilę później managerem tego kapitalnego zespołu. Ale sobie teraz dodałem :P Wybaczcie to przez tą przywieszkę zawieszoną tak wysoko ;P








Chciano mnie pozbyć moich nieśmiertelników.
Udusić...
I...
No to ostatnie było akurat dosyć przyjemne... ;)
Hmm... Magia?

 







"Po godzinach":
W drodze.
:)
Aa, Panie od cosplay oczywiście też grały!
"Interes się kręci..."
"To ja z Wami faktycznie mogę zdjęcie? Naprawdę mogę zdjęcie? Yatta~!" 
Przygotowując piękny cosplay.


"Wiecie co, złapałem kontuzję..."

Do zobaczenia na następnym konwencie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz