czwartek, 19 marca 2015

Nowe inicjatywy - Zaproponuj jakie utwory chciałbyś zobaczyć w Rock Band 4!

Czy miewaliście tak, że grając w gry muzyczne wertowaliście listę dostępnych utworów, czy to na płycie czy w zasobach wirtualnej biblioteki - i łapaliście się za głowę z myślą "dlaczego tutaj nie ma tej piosenki?!". Ja miewałem wielokrotnie. Ba, nieraz szukałem wyłącznie ulubionego wykonawcy i jak się już znalazł to oferował najbardziej wyświechtane, popularne utwory, które zaśpiewa każdy, ale fan chciałby nieco więcej. Nie wiem czy można liczyć na mocną zmianę tej polityki lecz firma Harmonix (potentat w segmencie gier muzycznych wydawanych na konsole) podejmuje pewne kroki, które mają zmniejszyć dystans pomiędzy świadomymi konsumentami, a wyborem utworów jaki ma się pojawić w ich nadchodzącej grze - Rock Band 4.


Na specjalnej podstronie możecie dodawać nazwy utworów oraz artystów jakich chcielibyście zobaczyć w najnowszej produkcji studia Harmonix. Osobiście poświęciłem swój czas na dodanie własnych, wymarzonych utworów do śpiewania, ale również do odgrywania na dedykowanych grze kontrolerach/instrumentach. Zastanawia mnie czy taka akcja faktycznie będzie miała przełożenie na pojawienie się najbardziej popularnych wśród zgłoszonych utworów - miejmy nadzieję. Jest to z pewnością swoiste badanie gustów użytkowników Rock Band. Z pewnością dobry znak czasów. Być może konkurencja (Rocksmith, SingStar) również zdecyduje się na podobne działanie w przyszłości lub jeszcze inne. Na to liczę. 

Link do strony: ROCK BAND SONG REQUESTS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz