poniedziałek, 10 marca 2014

Tanie granie! - PS3

Stojąc przed półką z grą Aliens: Colonial Marines w niskiej cenie, przez chwilę się zastanawiałem. Czy ten przereklamowany crap jest w stanie kogoś zainteresować? Stwierdziłem jednak, że nie mam zamiaru być osobą przekreślającą dany tytuł, może są osoby, które szukają tanich gier dla potrzeb trophy lub... Są fanami Obcego. Chociaż z tymi ostatnimi bym uważał, faktycznie można się nieźle... Przestraszyć tej gry. A przy okazji wpadło mi w oko jeszcze coś, dwa Bioshocki plus Bonus Content w jednym wydaniu, w którym rozbijając obie części na osobne ceny wychodzi 25 zł za nową grę. Warto. A zupełnie przy okazji natrafiłem na... jeszcze coś ;) Ale sorki, już ta gra jest niedostępna. Dla Was może okaże się niczym specjalnym, ale dla mnie miłośnika gier Konami oraz muzycznych, no, musiałem się skusić i ją zakupić ;)


Bioshock 1 i 2 + Bonus Content (PS3) - 49.99 zł = Co by tu wymyślić... Mega pizza z serem w rantach + dwie 2,5L Pepsi + paczka żelek
Lokalizacja: Kraków (Saturn, Galeria Krakowsa)
Opłacalność: 4+/5
Komentarz: 25 zł za grę! Ktoś nie grał? Grać!


Aliens: Colonial Marines - Edycja Limitowana (PS3) - 29,99 zł = Mega Pizza
Lokalizacja: Kraków (Saturn, Galeria Krakowska)
Opłacalność: 2-/5
Komentarz: Plus za cenę, plus za Edycję Limitowaną (bo takie lubię), wychodzi nam... 2-.

WYKUPIONE!


Rock Revolution (PS3) - 29,99 zł = Mega pizza poszła w zapomnienie :]
Lokalizacja: Kraków (Saturn, Galeria Krakowska)
Opłacalność: ?/? - Wy mi powiedzcie ;)
Komentarz: Konami, gra muzyczna, "Rock" w nazwie i... Chop Suey! a do tego obsługa perki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz