sobota, 7 lutego 2015

Publicystyka - Sklepy z grami w Hamburgu - Od Czytelnika!

Cześć, od niedawna mieszkam w Hamburgu i chciałem się z Wami podzielić tym co można znaleźć w lokalnych sklepach z grami.


W Saturnie natrafiłem na kosz z koszulkami z gier i nie tylko, gdzie cena to około 20 euro za sztukę. Na zdjęciu widać koszulki z Minecrafta których było najwięcej oraz koszulkę z Batmana. Wcześniej jednak widziałem jeszcze z motywem z Assassins Creed IV: Black Flag.


Dodatkowo znaleźć można dział z poradnikami do gier np. od Brady Games. Poradniki te są bogate w szczegóły i opisują sekrety, pokazują szczegółowe mapy i taktyki oraz triki do pokonania każdego bossa (sam posiadam do Final Fantasy X oraz Metal Gear Solid 3 [Schemat: Co??? Poproszę o fotę next time!]).

Co jeszcze przykuło moją uwagę w Saturnie to gadżety z serii Assassin's Creed jak gra planszowa w stylu Monopoly czy klocki.




Natomiast to co mnie najbardziej zaciekawiło to lokalny sklep Games Center. Już na zewnątrz widać, że można się sporo spodziewać. Niestety nie mogłem zrobić zdjęć całego sklepu... więc musiałem robić je niczym Sam Fisher lub Snake - z ukrycia.


W sklepie można znaleźć gry na większość platform zaczynając od SNES'a. Jest też sporo gier na GameCube'a oraz masa gier na PSX'a. Szczerze mówiąc to nie widziałem tylu pozycji w polskich sklepach nawet gdy gry na PSX'a królowały. Obok też są gry na pierwszego Xboxa oraz Wii (w tym cała ściana gier na tę drugą platformę).


Schemat: :O
Schemat: xO
I to jest tylko połowa sklepu którą udało mi się sfotografować. Po drugiej stronie znajdują się gry na PS2, PS3, X360, PS4, XO, PSP, NDS, 3DS i.... seriale, i filmy :D. Dodatkowo pod sufitem są jeszcze półki zamontowane gdzie też była masa gier na PSX'a i inne platformy. - Adam "Tholkael" Glinka


[Jeżeli chcesz podzielić się swoim tekstem z innymi Graczami - podsyłaj go śmiało na: schemat@wp.eu. Dobra praktyka np. do stworzenia własnego portfolio. Na blogu są publikowane jedynie wybrane teksty Czytelników.]


[EDIT! - Schemat: Podesłał!]

xOOO

2 komentarze:

  1. Piękne *_* Prawdziwy raj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem kiedyś w podobny sklepie w Bredzie - pół dnia z życia wyjęte ;-P

    OdpowiedzUsuń