poniedziałek, 6 lipca 2015

Relacja - I urodziny Cybermachiny w Krakowie cz. 1 - by Graczem od dziecka

To już rok! A zleciało w moment. Chociaż czasami mam wrażenie, że krakowską Cybermachinę znam od lat. Świetna atmosfera, kapitalni ludzie, luźny klimat - to zawsze wita mnie w najczęściej odwiedzanym przeze mnie lokalu dla Graczy w Krakowie. Dnia 27 czerwca to miejsce obchodziło swoje pierwsze urodziny! Nie mogłem się nie pojawić - zrobiłem dla Was kilka fotek i w skrócie opowiem jak było.


Jest to pierwsza część relacji, drugą otrzymacie jutro. Różni się ona zdjęciami - w pierwszej skupię się na fotach zrobionych przez siebie, a w drugiej będą tzw. te "oficjalne", udostępnione nam przez Cybermachinę :)

Na miejscu pojawiłem się jakoś koło 19:00. Turniej Mortal Kombat X rozgrywany na konsolach XO rozbrzmiewał na dobre. Były już chyba półfinały. Odnalazłem wśród nich swoich krakowskich faworytów i przyglądałem się starciom. Dla laika w temacie MK oglądanie fajterów znających system gry i potrafiących go wykorzystać, wydaje się naprawdę spektakularne. W drugiej sali natomiast miały miejsce półfinały w grę FIFA 15 na konsolach X360. Nie byle jaki turniej bo rozgrywany systemem 2 vs 2 (ciekawy pomysł, który cieszył się dużym entuzjazmem wśród zapisanych uczestników). Tutaj mecze oglądało mi się mniej efektownie bo siedzę w temacie piłek kopanych i tak jakoś... pyknąłbym w inny turniej, ale my teraz nie o tym, uczestnicy bawili się świetnie - od emocji aż wrzało. Czas się schłodzić.

W menu nowe drinki, ja jednak poprosiłem o krakowski "Pog(R)adajmy" wersja bez alko (na osłodę). Mniam. Po raz pierwszy miałem też okazję poznać osobiście założyciela Cybermachiny - Rafała Piekuta, z którym zamieniliśmy długą pogawędkę o Cyber, grach i wydarzeniach dla Graczy. Następnie pojawili się pozostali goście w tym kilku uczestników Pog(R)adajmy z którymi jak zwykle naszło nas na długie rozmowy.

Około północy nastąpiło również losowanie nagród - każdy kto zakupił coś w Cyber za 10 zł mógł wygrać nagrody. Mnie już jednak ten punkt niestety ominął (żałuję, ale następnym razem odbiję). Z tego punktu programu mam za to dla Was zdjęcia... w drugiej części relacji :) A tymczasem zapraszam na pierwszą. Miłego!

Fotorelacja -  I urodziny Cybermachiny w Krakowie cz. 1 - by Graczem od dziecka - Kraków, 27.06.15















Drink "Pog(R)adajmy" wersja krakowska bez alko.

Sporo koszulek z chwalonych przez uczestników Mistrzostw Polski 2015 w Mortal Kombat X - dobry znak.






Nagrody!


Uchwycony karny.
Zawodnik przymierza się do strzału...
I jest goool!


Zwycięzcy turnieju FIFA 15 2 vs 2.





3 miejsce turnieju Mortal Kombat X.
2 miejsce turnieju Mortal Kombat X.
1 miejsce turnieju Mortal Kombat X.
Zwycięskie podium Mortal Kombat X.
Goro wściekły!



Drink "Pog(R)adajmy" wersja krakowska z alko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz