niedziela, 5 października 2014

Prywatnie - Moja siostra wyróżniona w filmiku promującym Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call Legacy (3DS) - Schemat

Miesiąc temu chwaliłem się publicznie ze stworzenia aranżacji utworu Main Theme z serii Final Fantasy przez moją siostrę Natalię Wierzbicką na konkurs organizowany przez samo Square-Enix! Dziś mogę ponownie z dumą napisać, że moja siostra została wyróżniona i pojawiła się filmiku promującym Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call Legacy (3DS)!

Informację o wynikach konkursu znajdziecie w linku poniżej. Dla mnie jest to świetna wiadomość, ponieważ dzięki temu konkursowi Natalię mógł usłyszeć sam Nobuo Uematsu - kompozytor legenda, odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową m.in. do serii Final Fantasy.

Poniżej zamieszczam również jeszcze raz link do pracy konkursowej.

Natalia jest również twórczynią muzyki do intra z gry Dissonance.

Utwór pochodzący z intra możecie otrzymać wspierając projekt Dissonance kwotą 5$ na witrynie crowdfunding'owej IndieGogo.

Pozostając w tematyce gier, jednym z utworów, które Natalia stworzyła w postaci cover'a, jest utwór "Music Box" pochodzący ze ścieżki dźwiękowej gry Silent Hill 2.


Natalia jest również znana pod pseudonimem WhereIsTheBiscuit. Poniżej możecie znaleźć link do kanału YouTube na którym przesłuchacie jej inne aranżacje i wykonania.
Kanał YouTubeWhereIsTheBiscuit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz