wtorek, 14 stycznia 2014

Moje prelekcje - Spotkanie koła naukowego lvl.up #20 - "Michał Wierzbicki, 'Jak to jest być graczem-od-dziecka? O przygodzie z grami, blogu oraz badaniach socjologicznych charakteryzujących polskich graczy konsolowych słów kilka.' " - Kraków

Miło jest mi poinformować o zaproszeniu jakie otrzymałem od koła naukowego lvl.up działającego przy Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Będę miał przyjemność poprowadzić pierwszą w tym roku prelekcję dla uczestników koła, na której opowiem kilka rzeczy o swojej przygodzie z grami oraz o kwestii zawodowej z tym związanej. Opowiem również o naszym blogu oraz o badaniach graczy konsolowych, które przeprowadzałem na potrzeby pracy licencjackiej i magisterskiej. Jeżeli któryś z Czytelników bloga będzie jutro w Krakowie, zapraszam serdecznie na spotkanie, które odbędzie się w Artetece Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej (wejście od ul. Szujskiego) na III piętrze o godz. 17:30. Zagwarantowana - luźna atmosfera ;) Mam nadzieję... ;)



Wydarzenie: Spotkanie lvl.up #20 - "Michał Wierzbicki, 'Jak to jest być graczem-od-dziecka? O przygodzie z grami, blogu oraz badaniach socjologicznych charakteryzujących polskich graczy konsolowych słów kilka.' "
Data: 15.01.2014 godz. 17:30
Miejscowość: Kraków (Arteteka Wojewódzkia Biblioteki Publicznej - wejście od ul. Szujskiego - na III piętrze)
Zapraszam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz